Daca te razgandesti, ne poti contacta telefonic la 0732.11.22.44, prin email la contact@helti.ro sau prin formularul de retur din contul tau de client (Contul meu - Comenzi - Formular de retur) - trebuie doar sa pastrezi produsele in forma originala (produs/cutie,flacon/sticla).
In functie de modalitatea de plata aleasa, banii se returneaza astfel:
- pentru comenzile cu plata ramburs, banii se returneaza in general in 1-2 zile lucratoare,- pentru plata online sau cu virament bancar, banii se returneaza in functie de termenele procesatorilor de plati (in general dureaza in jur de 2 zile lucratoare).
De fiecare data ne dorim ca experienta de cumparare sa fie cat mai simpla si eficienta. Exista insa cazuri foarte rare in pot aparea erori. In astfel de situatii, te rugam sa ne dai de stire telefonic sau prin email, pentru ca echipa noastra sa poata solutiona problema, nu vei fi taxat suplimentar.
www.helti.ro depune toate eforturile pentru a fi cat se poate de precis. Cu toate acestea, www.helti.ro nu garanteaza ca descrierile produselor sau a altor tipuri de materiale care au legatura cu acestea sunt precise, complete, curente sau fara erori. Daca un produs oferit de www.helti.ro este diferit fata de descrierea aferenta acestuia de pe Site, il puteti returna respectand prevederile Politicii de returnare a produselor a Site-ului si in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, in conformitate cu dispozitiile Ordonantei nr. 130/2000.
In cazul in care intelegeti sa valorificati acest drept aveti urmatoarele obligatii:
- de a returna produsul cumparat, in ambalajul original, nedeteriorat, pe cheltuiala dvs.
- de a returna produsul cumparat in stare de functionare, nedeteriorat, in starea in care v-a fost livrat.