Poti plasa comanda:
1. Gaseste produsele pe care le doresti folosind meniul sau butonul de cautare.
2. Adauga-le pe rand in cosul de cumparaturi, folosind butonul adauga in cos din pagina de produs.
3.Dupa ce ai adaugat produsele dorite, mergi la cosul de cumparaturi. Aici vei vedea lista intreaga a produselor dorite si suma lor totala.
4. Apasa apoi pe butonul Pasul urmator.
5. Completeaza datele tale, adresa de livrare si modalitatea de plata.
6. Citeste informatiile din sectiunea termeni si conditii, apoi bifeaza casuta aferenta acestora.
7. Pentru a plasa comanda, da click pe butonul Finalizeaza comanda.
2. Cum iau legatura cu voi?
Daca ai intrebari pentru noi, ne poti contacta telefonic, prin email la contact@helti.ro sau Whatsapp.
3. Nu am gasit un produs pe care il cautam.
Ce pot face?
Aducem constant produse si marci noi. Daca am ratat insa vreunul, te rugam sa ne dai un semn la 0732.11.22.44 si noi vom face tot posibilul sa il aducem pentru tine.
4. Cum pot afla statusul comenzii mele?
Poti consulta statusul comenzii tale in sectiunea Contul meu -> Status comanda.
5. Care sunt modalitatile de livrare?
Coletele sunt livrate doar pe teritoriul Romaniei de catre:
FanCourier:
Costul standard de transport este de 16.66 RON*
*Pentru coletele ce depasesc 1kg se adauga taxa suplimentara de 0,85RON/kg.
Acest calcul** va fi vizibil in Cosul de cumparaturi - Sumar comanda - Cost livrare.
**Calculul se face in functie de greutatea fiecarui produs in parte.
*Costul perceput pentru localitatile indepartate ce nu se regasesc in lista Acoperire FanCourier este de 0.80RON/km.
Acest calcul va fi vizibil in Cosul de cumparaturi - Sumar comanda - Cost livrare.
Si in sectiunea "In cat timp va fi livrat " :
In general, livrarea coletului dureaza intre 1 si 2 zile lucratoare, facem insa tot posibilul (depinde si de locatia dumneavoastra) sa livram in maxim 24 de ore. In situatii rare, cum ar fi conditiile meteo nefavorabile, sarbatori, livrarea poate dura mai mult de 2 zile lucratoare.
Comenzile plasate pana in ora 17:00 vor fi predate curierului in aceeasi zi, cu termen de livrare 24h - 42h.
Comezile plasate dupa ora 17:00 vor fi predate curierului in ziua urmatoare, cu termen de livrare 24h - 42h.
Comenzile plasate Vineri dupa ora 17:00 vor fi procesate si predate catre curier Luni.
6. In cat timp imi va fi livrat coletul?
In general, livrarea coletului dureaza intre 1 si 2 zile lucratoare, facem insa tot posibilul (depinde si de locatia dumneavoastra) sa livram in maxim 24 de ore. In situatii rare, cum ar fi conditiile meteo nefavorabile, sarbatori, livrarea poate dura mai mult de 2 zile lucratoare.
7. Pot ridica dintr-un punct fizic coletul?
In acest moment, nu avem un punct de ridicare a comenzilor.
8. Livrati si in afara Romaniei?
Din pacate, in acest moment nu avem pus la punct un sistem de livrare in afara tarii. In viitorul apropiat ne dorim insa sa putem acoperi si astfel de solicitari.
9. Cum pot returna un produs sau o comanda?
Daca te razgandesti, ne poti contacta telefonic la 0732.11.22.44 sau prin email la contact@helti.ro - trebuie doar sa pastrezi produsele in forma originala (produs/cutie,flacon/sticla).
In functie de modalitatea de plata aleasa, banii se returneaza astfel:
Mergi la sectiunea Contul meu si apoi da click pe Nu ai cont? Click aici!
Completeaza apoi adresa ta de email si celelalte date necesare si seteaza o parola pe care o stii doar tu.
Pentru a crea contul, este nevoie sa citesti termenii si conditiile, iar ulterior sa dai click pe butonul inregistrare. Ulterior, vei primi pe email un link prin care iti vei activa contul. Bine ai venit pe helti.ro!
12. Cum modific datele contului?
Pentru a modifica datele din contul tau, este necesar sa te loghezi folosind user-ul si parola pe care le-ai setat.
apoi, este nevoie sa intri in sectiunea Contul meu, sa selectezi tipul de date pe care doresti sa il actualizezi si sa apesi butonul Modifica. La final, nu uita sa selectezi si salveaza!
13. Cum ma loghez?
Pentru a te loga, modifica datele din contul tau, este necesar sa dai click pe iconita Contul meu din partea dreapta sus a ecranului si sa completezi formularul de login cu user-ul si parola pe care le-ai setat.
14. Am primit un colet incomplet – ce pot face?
De fiecare data ne dorim ca experienta de cumparare sa fie cat mai simpla si eficienta. Exista insa cazuri foarte rare in pot aparea erori. In astfel de situatii, te rugam sa ne dai de stire telefonic sau prin email, pentru ca echipa noastra sa poata solutiona problema, nu vei fi taxat suplimentar.
15. Nu am primit inca un email de confirmare a plasarii comenzii
Procesarea comenzii poate dura cateva ore pana la primirea emailului de confirmare. Daca insa nu primesti confirmarea acesteia in 24 de ore, te rugam sa iei legatura cu noi, telefonic sau prin email.
16. Cum pot anula o comanda?
Daca te-ai razgandit in privinta comenzii, te rugam sa ne dai de stire telefonic sau prin email.